| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
1 |
|
| daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
| |
2 |
|
| dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
| |
1 |
|
| legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
| legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
| |
2 |
|
| legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |
4 |
|
| modul de stabilire al subventiei pentru intretinerea cabalinelor din categoria Herghelia Nationala |
| |
1 |
|
| subventia de la bugetul de stat reprezentand contravaloarea cupoanelor statistice de veterani |
| |
4 |
|
| subventia solicitata pentru tva in conditiile in care subventia se acorda pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfasurarii activitatii |
| |
2 |
|
| subventie alocata de la bugetul de stat si nerestituita si accesorii aferente |
| |
1 |
|
| subventii acordate pentru acoperirea cheltuielilor cu plata salariilor conform incadrarii inscrise in cartea de munca |
| |
17 |
|
| subventii acordate pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfasurarii activitatii si nu pentru TVA cuprinsa pe cheltuieli |
| |
1 |
|
| subventii solicitate necuvenit de la bugetul de stat in conditiile in care achizitionarea unor produse s-a efectuat fara licitatie iar cheltuielile au privit lucrari de interes public |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
270 |
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |