| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| respingerea la restituire a accizelor aferente pentru produsele energetice livrate către un utilizator final în scopul producţiei combinate de energie electrică şi energie termică în condiţiile în care plata accizelor în ondiţiile către buget nu a fost efectuată de contestatoare ci de furnizorii de la care s-a aprovizionat cu produsele energetice |
| |
1 |
|
| restituirea accizelor aferente motorinei utilizate pentru testarea navelor în condiţiile în care cererile de restituire a accizelor nu respectă perioada legală de solicitare a restituirii accizei |
| |
1 |
|
| restituirea accizelor aferente motorinei utilizate pentru testarea navelor în condiţiile în care documentele prin care societatea justifică consumul nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru a fi acceptate ca documente justificative |
| |
1 |
|
| restituirea accizelor aferente motorinei utilizată în domeniul producţiei, dezvoltării, testării şi mentenanţei valoarelor |
| |
2 |
|
| restituirea accizelor aferente motorinei utilizată în domeniul producţiei, dezvoltării, testării şi mentenanţei valoarelor/utilizată de navele aflate în proprietatea sa, în activitatea specifică a şantierului naval |
| |
1 |
|
| restituirea accizelor in cazul motorinei utilizate in procesul tehnologic |
| |
1 |
|
| scutirea de la plata a accizelor pentru combustibil lichid usor folosit pentru incalzit |
| |
1 |
|
| scutirea de la plata a accizelor pentru gazul petrolier lichefiat achizitionat in vederea imbutelierii |
| |
1 |
|
| scutirea de la plata accizelor pentru motorina utilizata de macaralele plutitoare pentru desfasurarea unor activitati comerciale |
| |
1 |
|
| societatea putea beneficia de regimul de scutire directă de la plata accizelor |
| |
1 |
|
| stabilirea de accize in conditiile in care societatea contestatoare nu face dovada ca produsele accizabile au fost achizitionate dintr-un antrepozit fiscal si ca pentru aceste produse acciza a fost achitata |
| |
88 |
|
| |
47 |
|
| taxa pe poluare |
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
| | | Alte organe | OG92R/03A214L1la) | |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
| |
1 |
|
| Decizie de angajare a răspunderii solidare |
| |
4 |
|
| distribuirea sumelor achitate in cont unic |
| |
1 |
|
| impozit pe salarii, contributii aferente, TVA si impozit pe profit - obligatia societatii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
2 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
1 |
|
| legalitatea încadrării activităţii persoanelor fizice care au prestat pentru constestatoare servicii în vederea realizării unui proiect, în categoria activităţilor dependente, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către OIF a rezultat că beneficiarul de venit contribuie numai cu prestaţia fizică sau cu capacitatea intelectuală, nu cu capital propriu |
| |
1 |
|
| nulitatea constituie sancţiunea care loveşte orice act juridic săvârşit fără respectarea dispoziţiilor prevăzute de lege pentru validitatea sa iar, în speţă, actul administrativ fiscal contestat conţine elementele a căror lipsă ar fi determinat nulitatea sa |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a plăţi acest impozit în condiţiile în care nu depune documente din care să rezulte cele susţinute |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 10% pentru plăţile către persoane fizice autorizate, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat natura contractelor/convenţiilor în baza cărora s-au efectuat plăţile |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 16% pentru plăţile către persoane fizice, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu rezultă statutul fiscal al beneficiarilor de venit şi ce reprezintă sumele plătite |
| |
1 |
|
| respectarea conditiilor privind impozitarea microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| subventii incasate necuvenit |
| |
1 |
|
| taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii |
| |
8 |
|
| taxa clawback |
| |
1 |
|
| taxa de timbru social asupra jocurilor de noroc, pentru constituirea Fondului national de solidaritate |
| |
2 |
|
| taxa pentru autorizarea jocurilor de noroc (mod de calcul) |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |