| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
| |
1 |
|
| Decizie de angajare a răspunderii solidare |
| |
4 |
|
| distribuirea sumelor achitate in cont unic |
| |
1 |
|
| impozit pe salarii, contributii aferente, TVA si impozit pe profit - obligatia societatii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
2 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
1 |
|
| legalitatea încadrării activităţii persoanelor fizice care au prestat pentru constestatoare servicii în vederea realizării unui proiect, în categoria activităţilor dependente, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către OIF a rezultat că beneficiarul de venit contribuie numai cu prestaţia fizică sau cu capacitatea intelectuală, nu cu capital propriu |
| |
1 |
|
| nulitatea constituie sancţiunea care loveşte orice act juridic săvârşit fără respectarea dispoziţiilor prevăzute de lege pentru validitatea sa iar, în speţă, actul administrativ fiscal contestat conţine elementele a căror lipsă ar fi determinat nulitatea sa |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a plăţi acest impozit în condiţiile în care nu depune documente din care să rezulte cele susţinute |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 10% pentru plăţile către persoane fizice autorizate, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat natura contractelor/convenţiilor în baza cărora s-au efectuat plăţile |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 16% pentru plăţile către persoane fizice, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu rezultă statutul fiscal al beneficiarilor de venit şi ce reprezintă sumele plătite |
| |
1 |
|
| respectarea conditiilor privind impozitarea microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| subventii incasate necuvenit |
| |
1 |
|
| taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| taxa de timbru social asupra jocurilor de noroc, pentru constituirea Fondului national de solidaritate |
| |
2 |
|
| taxa pentru autorizarea jocurilor de noroc (mod de calcul) |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferent contractelor de leasing extern fara sa se analizeze daca este prescrisa |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A206L2
OG92R/03A85
OG92R/03A116L5
LG414/02A9L7
LG571/03A21
OPANAF519/05PT12.1
OG70/97A21
OG70/97A22
OG70/97A23
HG1050/04PT107.1 | |
1 |
|
| aferent vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
1 |
|
| aferente conventiei de evitare a dublei impuneri, in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit datorat |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
3 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |