|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
   | dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
|  |
2 |
|
  | dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
   | dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
|  |
1 |
|
  | dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
   | dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
|  |
1 |
|
  | dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
   | dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
|  |
1 |
|
  | dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
   | decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
|  |
1 |
|
  | Decizie de angajare a răspunderii solidare |
| |
4 |
|
   | distribuirea sumelor achitate in cont unic |
|  |
1 |
|
  | impozit pe salarii, contributii aferente, TVA si impozit pe profit - obligatia societatii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
2 |
|
   | impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
|  |
1 |
|
  | impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
1 |
|
   | legalitatea încadrării activităţii persoanelor fizice care au prestat pentru constestatoare servicii în vederea realizării unui proiect, în categoria activităţilor dependente, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către OIF a rezultat că beneficiarul de venit contribuie numai cu prestaţia fizică sau cu capacitatea intelectuală, nu cu capital propriu |
|  |
1 |
|
  | nulitatea constituie sancţiunea care loveşte orice act juridic săvârşit fără respectarea dispoziţiilor prevăzute de lege pentru validitatea sa iar, în speţă, actul administrativ fiscal contestat conţine elementele a căror lipsă ar fi determinat nulitatea sa |
| |
1 |
|
   | obligaţia societăţii de a plăţi acest impozit în condiţiile în care nu depune documente din care să rezulte cele susţinute |
|  |
1 |
|
  | obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 10% pentru plăţile către persoane fizice autorizate, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat natura contractelor/convenţiilor în baza cărora s-au efectuat plăţile |
| |
1 |
|
   | obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 16% pentru plăţile către persoane fizice, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu rezultă statutul fiscal al beneficiarilor de venit şi ce reprezintă sumele plătite |
|  |
1 |
|
  | respectarea conditiilor privind impozitarea microintreprinderilor |
| |
1 |
|
   | subventii incasate necuvenit |
|  |
1 |
|
  | taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii |
| |
8 |
|
|  |
1 |
|
  | taxa de timbru social asupra jocurilor de noroc, pentru constituirea Fondului national de solidaritate |
| |
2 |
|
   | taxa pentru autorizarea jocurilor de noroc (mod de calcul) |
|  |
7 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
|  |
556 |
|
 | Datorie vamala |
| |
11 |
|
   | accesorii aferente datoriei vamale |
|  |
1 |
|
  | accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
   | accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
|  |
1 |
|
  | accize aplicate aferente uleiurilor uzate utilizate pentru incalzire |
| |
1 |
|
   | aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
|  |
1 |
|
  | anularea actelor administrative de catre organele vamale emitente anterior solutionarii contestatiilor |
| |
2 |
|
   | anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
|  |
1 |
|
  | aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
   | aplicatia de catre organele vamale a unui temei legal corespunzator lichidarii voluntare a societatii, atunci cand societatea se afla in procedura de insolventa |
|  |
2 |
|
  | calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing introduse in tara sub regim de import cu exceptarea de la plata sumelor aferente tuturor drepturilor de import cu conditiile in care prin incetarea ulterioara a contractului de leasing si predarea vehiculelor unui alt utilizator societatea de leasing a schimbat utilizarea marfurilor |
| |
8 |
|
   | calcularea drepturilor vamale si a accesoriilor in sarcina societatii care comercializeaza marfuri in magazine duty-free |
|  |
1 |
|
  | calculul de accize in sarcina societatii, in conditiile in care aceasta nu a importat, utilizat sau comercializat uleiul brut cu destinatia combustibil pentru incalzire sau combustibil pentru motor |
| |
1 |
|
   | calculul drepturilor vamale ca urmare a rezilierii contractelor de leasing inainte de termen, in conditiile in care din instrumentarea spetei nu se poate stabili cui ii revine culpa pentru reziliere |
|  |
1 |
|
  | calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
   | calculul tva aferenta serviciilor accesorii transporturilor |
|  |
2 |
|
  | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |