| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă societatea datorează obligațiile, în condițiile în care tichetele cadou acordate tuturor angajațiilor nu se încadrează în categoria cheltuielilor sociale |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează suma aferentă reîncadrării sumelor acordate angajaţilor săi pentru lucrări efectuate pe teritoriul.... în venituri de natură salarială în condiţiile în care din documentele existente la dosarul cauzei rezultă că acestea au fost acordate în funcţie de productivitatea muncii |
| |
1 |
|
| dacă societatea X datorează obligaţii, în condiţiile în care .X. şi .X. nu au calculat, constituit, reţinut şi declarat contributii conform dispoziţiilor legale |
| |
2 |
|
| dacă sumele acordate sportivilor, antrenorilor şi tehnicienilor în perioada X cu titlu de avans spre decontare sau împrumuturi au fost legal încadrate de organele de inspecţie fiscală ca venituri de natură salarială în condiţiile în care aceste sume nu au fost nici justificate şi nici restituite |
| |
1 |
|
| data de la care entitatile fara scop patrimonial au obligatia de a calcula si vira contributii sociale |
| |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
2346 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii aferente taxei pe valoarea adăugată de la data deducerii taxei pe valoarea adăugată până la data colectării TVA în baza facturii de recuperare a cheltuielilor de audit |
| |
1 |
|
| accesoriile aferente taxei pe valoarea adăugată de la data deducerii taxei pe valoarea adăugată în baza unei facturi proforma până la data emiterii facturii |
| |
1 |
|
| achizitii intracomunitare de bunuri efectuate de catre o societate din Romania in conditiile in care a depasit plafonul de 10.000 euro fara a se inregistra in scopuri de TVA |
| |
1 |
|
| act administrativ fiscal emis de organul de inspectie fiscala ca urmare a solutionarii deconturilor de tva cu sume negative cu optiune de rambursare, fara respectarea conditiilor procedurale de intocmire a titlului de creanta |
| |
2 |
|
| aferenta achizitiilor de bunuri si servicii in conditiile in care societatea realizeaza atat operatiuni cu drept de deducere cat si operatiuni scutite (pro - rata) |
| |
4 |
|
| aferenta activitatii de paza si protectie |
| |
1 |
|
| aferenta activitatii specific autorizate efectuate de liber profesionisti |
| |
1 |
|
| aferenta activitatilor conexe serviciilor de inchiriere |
| |
3 |
|
| aferenta exporturilor declarate de societate ca fiind scutite de TVA |
| |
4 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| aferenta prestarilor de servicii efectuate de furnizorul extern pentru care locul de impozitare este Romania |
| |
2 |
|
| aferenta ratelor de leasing financiar extern |
| |