| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| dacă sumele acordate sportivilor, antrenorilor şi tehnicienilor în perioada X cu titlu de avans spre decontare sau împrumuturi au fost legal încadrate de organele de inspecţie fiscală ca venituri de natură salarială în condiţiile în care aceste sume nu au fost nici justificate şi nici restituite |
| |
1 |
|
| data de la care entitatile fara scop patrimonial au obligatia de a calcula si vira contributii sociale |
| |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
1 |
|
| daca AGA putea repartiza integral dividendele pentru investitii, in conditiile in care societatea are capital integral de stat |
| |
1 |
|
| daca beneficiarul avea obligatia sa evalueze si sa inregistreze extinderea sediului |
| |
3 |
|
| daca societatea pentru exercitiul financiar 2006 avea obligatia auditarii situatiei financiare |
| |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
1 |
|
| data la care prestatorii de servicii sunt obligati sa emita factura pentru serviciile prestate |
| |
1 |
|
| masura de majorare a perderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 3.383.906 lei reprezentand diminuarea pierderii pe anul 2006 inregistrata in anul 2007 pe venituri |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 7.073.695 lei reprezentand diferente de pret la produse finite ca urmare a recalcularii coeficientului K |
| |
1 |
|
| obligatia constituirii fondului de risc in conditiile in care sumele datorate cu acest titlu sunt comunicate prin adresa de Ministerul Finantelor |
| |
1 |
|
| obligatia de raportare ce revine beneficiarilor de imprumuturi ce constituie datorie publica |
| |
7 |
|
| obligatii financiare stabilite in mod eronat prin decizie de impunere |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |