| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| data de la care entitatile fara scop patrimonial au obligatia de a calcula si vira contributii sociale |
| |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
19 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| anularea actelor administrativ fiscale contestate intrucât nu întocmesc în totalitate elementele specifice unor erori materiale |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA respinsa la rambursare, desi societatea nu se gaseste in situatie de plata ci de rambursat |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA stabilita suplimentar si nu TVA de plata |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au tinut cont de platile efectuate de societate in contul fiecarei obligatii fiscale bugetare, pe perioada supusa verificarii |
| |
1 |
|
| anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
4 |
|
| anularea masurilor dispuse prin procesul verbal |
| |
4 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| argumentele contestatoarei prin care susţine ca societatea x nu este o societate de „tip fantoma |
| |
1 |
|
| Art. 79 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal nu a avut norme metodologice de aplicare |
| |
14 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor pentru neplata la termen a obligaţiilor fiscale -art.106 alin.(1) din OG nr.92/2003 |
| |
7 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
3 |
|
| cerere de anulare a unui act emis in procedura de executare silita- competenta de solutionare |
| |
8 |
|
| cerere de suspendare a executarii actului administrativ fiscal depusa dupa modificarile cod de procedura fiscala prin care competenta a fost acordata instantei |
| |
3 |
|
| competenta de solutionare a deciziei de reverificare care nu intra in categoria actelor administrative fiscale |
| |
13 |
|
| competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
| competenta materiala apartine instantei judecatoresti |
| |
1 |
|
| competenta organelor de inspectie fiscala de a verifica utilizarea alocatiilor bugetare |
| |
2 |
|
| completarea eronata a titlului de creanta atacat |
| |