| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
19 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG141/97A101
HG1114/01A178
OU13/01A3
OU13/01A1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU13/01A3
OG11/96A13
OU113/99
OG26/01
OG61/02A12
OG61/02A14
OG61/02A17
OG13/01A3
OU13/01A1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92/03A183
OG92/03A178 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A183
OG92/03A174
OG92/03A178 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A183
OG92/03A193 | |
| | | Alte organe | OG92/03A183
OG92/03A193 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A178
OG92/03A82 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A82
OG92/03A193
OG2/01A31 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A175
OG92/03A82
OG82/03A82
OG92/03A183 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU217/99A4
HG704/93PT119
OG92/03A175
OG92/03A178 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU17/00A2
HG401/00PT1.1
OMFP519/05PT
OG92/03A176
OG92/03A175
OG92/03A179 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU13/01A3
OU13/01A1
OU13/01A9
OG68/97A1
OG68/97A13
OG26/01A13
OU17/00A18
OU17/00A19
HG401/00PT10.12
OU17/00A13
OU17/00A2
OU17/00A31
LG345/02A33
OU217/99A4 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A83
OG92R/03A84
OG92R/03A179
LG571/03A145L3
LG571/03A145L4
LG571/03A128L1
HG44/04PT7L1
HG1050/04PT107.1
OG2/01A32
OPANAF519/05 | |
| | | Alte organe | OG92/03A184
OG92/03A176
OG2/01A32 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU17/00A2
OG92R/03A186
OU17/00A20
LG414/02A1
OG73/99A22
OG92R/03A176
OG92R/03A179 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU24/98A8
LG519/02
OU102/99A42L1
OG92R/03A209L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A214L3
OG92R/03A43L2le)lf)
OG92R/03A209L1lb)
LG571/03A21L1
LG571/03A21L2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A7pct21
LG571/03A19L1
LG571/03A19L5
LG571/03A11L2
HG44/04PT22
HG44/04PT23
HG44/04PT24
HG44/04PT26
HG44/04PT28
HG44/04PT29
OG92R/03A206
OG92R/03A209L1lb) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L4lm)
HG44/04PT48
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A19L1
LG571/03A21L1
HG44/04PT12 | |
2 |
|
| anularea actelor administrativ fiscale contestate intrucât nu întocmesc în totalitate elementele specifice unor erori materiale |
| |