| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
19 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| anularea actelor administrativ fiscale contestate intrucât nu întocmesc în totalitate elementele specifice unor erori materiale |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA respinsa la rambursare, desi societatea nu se gaseste in situatie de plata ci de rambursat |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA stabilita suplimentar si nu TVA de plata |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au tinut cont de platile efectuate de societate in contul fiecarei obligatii fiscale bugetare, pe perioada supusa verificarii |
| |
1 |
|
| anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
4 |
|
| anularea masurilor dispuse prin procesul verbal |
| |
4 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| argumentele contestatoarei prin care susţine ca societatea x nu este o societate de „tip fantoma |
| |
1 |
|
| Art. 79 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal nu a avut norme metodologice de aplicare |
| |
14 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A175
OG92/03A174
OG61/02A13
OG92/03A108
OG61/02A17 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A179
HG335/95A2
OG70/94A4
OG92/03A175
OG73/99A25
OG92/03A185 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul Garzii Financiare | OG70/94A4
OU17/00PT10.6
OU13/01A3 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A179
OG92/03A175
OU217/99A1
LG414/02A1
HG402/00
HG859/02
LG414/02A24
OG11/96
OG61/02
OG26/01 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG401/00PT10.6
OU17/00A25
HG831/97A7
OU17/00A10
HG82/91A6
HG401/00PT11.7
LG82/91A6
OMF2055/98PT1
OU17/00A12
OU17/00PT7.9
OU17/00A31
OU217/99A4
HG704/93PT119
OU217/99PT5
OG70/94A19 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | Codul CivilA1201
OPANAF519/05PT12.4
HG401/00PT10.17
HG598/02A61 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG11/96A13
OU217/99A4L6
OG73/99A40
OU7/01A40
LG571/03A81
OPANAF519/05PT12.4 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19
LG571/03A19L1
LG571/03A21L4
LG571/03A113
LG571/03A116
LG571/03A115L1la)
OMFP1752/05fara articol | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | Codul CivilA1201
LG571/03A141L2
HG44/04PT42L3
LG448/06A77
HG1050/04A107.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A103L3 | |