| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| debit nestins prin compensare in termenul legal de plata |
| |
2 |
|
| debite achitate si declarate de sucursala in conditiile in care trebuiau achitate si declarate la sediu |
| |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
2 |
|
| accesorii aferente taxei pe valoarea adăugată de la data deducerii taxei pe valoarea adăugată până la data colectării TVA în baza facturii de recuperare a cheltuielilor de audit |
| |
1 |
|
| accesoriile aferente taxei pe valoarea adăugată de la data deducerii taxei pe valoarea adăugată în baza unei facturi proforma până la data emiterii facturii |
| |
1 |
|
| achizitii intracomunitare de bunuri efectuate de catre o societate din Romania in conditiile in care a depasit plafonul de 10.000 euro fara a se inregistra in scopuri de TVA |
| |
1 |
|
| act administrativ fiscal emis de organul de inspectie fiscala ca urmare a solutionarii deconturilor de tva cu sume negative cu optiune de rambursare, fara respectarea conditiilor procedurale de intocmire a titlului de creanta |
| |
2 |
|
| aferenta achizitiilor de bunuri si servicii in conditiile in care societatea realizeaza atat operatiuni cu drept de deducere cat si operatiuni scutite (pro - rata) |
| |
4 |
|
| aferenta activitatii de paza si protectie |
| |
1 |
|
| aferenta activitatii specific autorizate efectuate de liber profesionisti |
| |
1 |
|
| aferenta activitatilor conexe serviciilor de inchiriere |
| |
3 |
|
| aferenta exporturilor declarate de societate ca fiind scutite de TVA |
| |
4 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| aferenta prestarilor de servicii efectuate de furnizorul extern pentru care locul de impozitare este Romania |
| |
2 |
|
| aferenta ratelor de leasing financiar extern |
| |
1 |
|
| aferenta serviciilor de telecomunicatii |
| |
2 |
|
| aferenta serviciilor de cazare, masa si tratamente prestate in statiuni balneoclimaterice |
| |
3 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
2 |
|
| aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG345/02A18
HG44/04PT17 | |