| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea constituirii contribuţiei trimestriale datorată pentru medicamentele suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi din bugetul Ministerului Sănătăţi, aflate în sold, la data de 1 octombrie 2011 şi neachitate (taxa claw-back), în sarcina contestatoarei, in condiţiile in care din documentele aflate la dosarul cauzei rezultă că aceasta nu este subiect al impunerii |
| |
1 |
|
| legalitatea contribuţiile sociale aferente sumelor acordate foştilor salariaţi conform programelor SPV în perioada 2006-2010, în condiţiile în care pentru o perioadă anterioară instanţa a hotărât definitiv că sumele respective nu reprezintă venituri de natură salarială |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
1 |
|
| obligatia societatii de a calcula contributia individual^ si cea datorata de angajator pentru angajatii pensionari |
| |
1 |
|
| obligaţia legală de a declara contribuţia trimestrială până la data de 25 a lunii următoare trimestrului în care a avut loc livrarea medicamentelor |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
1 |
|
| societatea contestatoare avea obligatia sa impoziteze cu o cota de 10% veniturile primite de persoane fizice, pensionari, fosti salariati ai contestatoarei, venituri reprezentand cota gratuita de energie electrica acordata conform clauzelor din contractul colectiv de munca |
| |
1 |
|
| stabilirea datei platii obligatiilor cu titlu de contributii sociale si fonduri speciale in conditiile in care plata a fost efectuata in mod eronat de societate, aceasta suma fiind restituita la banca platitorului care ulterior a refacut viramentuI pe destinatia corecta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligaţii fiscale ca urmare a diminuării acestora prin declaraţii rectificative fără a avea la bază documente justificative |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate calculat în functie de numãrul mediul de personal salariat în lunã, de la data intrãrii în vigoare a Ordinului Autoritãtii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr.590/2008, respectiv 01.12.2008 |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
1 |
|
| nu exista o legatura intre beneficiul B si contravaloarea primita de societate. |
| |
1 |
|
| nu exista un beneficiu cuantificabil pentru B |
| |
1 |
|
| nu exista un consum efectiv in sfera TVA |
| |
1 |
|
| sumele aferente contractului de tranzactie au fost stabilite prin negociere, avand in vedere pozitia in litigiu |
| |
1 |
|
| renuntarea la litigii nu poate reprezenta o prestare de serviciu/activitate economica in sfera TVA |
| |
11 |
|
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A7PT2
LG571/03A19L1
LG571/03A145L2la
LG207/15A268 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L2
LG571/03A25L1
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A21L2Ln)
LG571/03A145L1
LG227/15A297
LG227/15A297L4
LG207/15A279L3
HG1/16PT5L1
HG44/04A48
HG44/04A49L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A21L3lc)
LG571/03A19L5
LG571/03A11L2
LG571/03A145L2
LG571/03A157L1
LG571/03A157L2
LG571/03A150L1
LG571/03A21L4lp)
LG82/91A6
LG207/15A7
LG207/15A174L1
LG207/15A176L1
HG44/04PT22
HG44/04PT23
HG44/04PT24
HG44/04PT25
HG44/04PT28
HG44/04PT29
HG44/04PT44
HG44/04PT48
HG44/04PT41
OG92/03A119
OG92/03A120 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A138L9
LG207/15A138L10
LG207/15A138L11
LG207/15A138L12
LG207/15A145L1
LG207/15A145L2
LG207/15A146L1
LG207/15A146L3
LG207/15A73L1
LG207/15A6
LG207/15A12
LG571/03A79^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A138L10
LG207/15A138L11
LG207/15A138L12
LG207/15A145L1
LG207/15A145L2
LG207/15A146L1
LG207/15A146L3
LG207/15A278
LG554/04A14L1L2
LG571/03A79^1
OPANAF3733/15A1
OPANAF3733/15A34
OPANAF3733/15A35 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A145L1
LG227/15A297
LG227/15A297L4la)
HG44/04PT48 | |
| | | Alte organe | | |
| | | Alte organe | LG227/15A15 | |
| | | Alte organe | LG227/15A15 | |
| | | Alte organe | LG227/15A15 | |
| | | Alte organe | LG227/15A15 | |