| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
12 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | HG1114/01A155 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | HG1114/01A155 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06
HG1114/01A155 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | HG1114/01A148L2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A100L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A137-144 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A92
OG92R/03A206L2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A115
OG92R/03A116 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A100
REG CEE 2913/92A78 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A78
LG571/03A157L3
LG571/03A157L4
LG571/03A157L5 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A144L1
REG CEE 2913/92A121
LG571/03A157L3 | |
1 |
|
| daca calculul taxei antidumping se face la pretul produsului sau la costul produsului la care se adauga cheltuielile de transport si asigurarea marfii pe parcurs extern |
| |
1 |
|
| daca deplasarea produselor accizabile de la un antrepozit fiscal catre alt antrepozit fiscal se considera eliberare pentru consum, in conditiile transferarii dreptului de proprietate asupra respectivelor produse accizabile |
| |
1 |
|
| daca in antrepozitul fiscal pot fi primite produse accizate anteror eliberate in consum |
| |
1 |
|
| daca la finalizarea de catre o societate de leasing a operatiunilor initiate in regim de import definitiv cu exceptare de la plata drepturilor vamale se utilizeaza cursul de schimb valutar in vigoare la data initierii operatiunii sau cursul de schimb in vigoare la momentul depunerii documentelor pentru incheierea regimului vamal de import definitiv cu exceptare de la plata drepturilor vamale |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea valorii in vama a marfurilor importate de contestatoare aceasta poate scadea pierderile cantitative prevazute de Hotararea Guvernului nr. 111/2002 si pentru care nu s-a efectuat regularizarea cu furnizorul, in conditiile in care marfa a fost livrata sub conditia de livrare CIF X si a fost achitata furnizorului pentru toata cantitatea incarcata in portul de livrare, fara ca partenerii contractuali sa tina seama de cantitatile efectiv ajunse in portul de destinatie |
| |
1 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca aceste sume prin decizia de impunere de reverificare in conditiile in care a depasit limitele investirii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca In sarcina societatii diferente de TVA In vama, in conditiile in care societatea detinea certificat de amanare de la plata TVA In vama, valabil In perioada derularii importurilor |
| |
3 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
2 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pe baza instrumentarii spetei de catre organele de control vamal, organele de solutionare se pot pronunta asupra datorarii de catre societate a obligatiilor stabilite in sarcina sa in conditiile in care prin decizia de impunere atacata nu s-au intrprins demersurile dispuse prin decizia de desfiintare in baza careia s-a efectuat verificarea |
| |
1 |
|
| daca pentru achizitiile intracomunitare poate beneficia de exceptare de la plata accizelor in conditiile in care nu s-a inregistrat la autoritatea fiscala centrala in calitate de operator economic |
| |
1 |
|
| daca pentru deplasarea alcoolului etilic in cadrul aceluiasi antrepozit fiscal, de la unitatea de productie a alcoolului etilic la unitatea de prelucrare a acestuia era necesara intocmirea documentului administrativ de insotire |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| daca redeventele si bonusurile platite de societatea importatoare catre furnizor trimestrial in perioada 2004-2008 se includ in valoarea in vama |
| |
1 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unor contracte de leasing mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara a fost incheiata in afara termenului maxim |
| |
1 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unui contract de leasing incheiat cu finantator extern mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara nu a fost incheiata in termenul aprobat |
| |
1 |
|
| daca se acorda scutire de tva pentru importurile de marfuri care urmeaza sa fie plasate in regim de antrepozit de tva |
| |
1 |
|
| daca se poate acorda scutire directa pentru livrarea direct din antrepozit fiscal a alcoolului etilic denaturat, imbuteliat pentru comercializare cu amanuntul |
| |
1 |
|
| daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare putea livra in regim de scutire de la plata accizelor carbunele incadrat la pozitiile NC 2701 si 2702 catre o centrala de productie a energiei electrice si termice in conditiile in care in perioada in care s-a efectuat livrarea societatea nu detinea autorizatie de operator economic cu produse accizabile, iar beneficiarul nu a detinut autorizatia de utilizator final valabila pentru toata perioada in care i-a fost livrat carbunele |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accize aferente pierderilor ce depasesc pierderile normate stabilite prin Hotararile Consiliului de Administratie |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accize in conditiile in care din actele depuse la dosarul cauzei nu rezulta ca aceasta a comercializat diluanti obisnuiti prin amestecarea uleiurilor minerale cu destinatia combustibil pentru incalzire sau combustibil pentru motor |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accize pentru cantitatea de alcool tehnic constatata lipsa in gestiune in conditiile fn care aceasta a fost sustrasa de autori necunoscuti |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza majorari de intarziere calculate de la data depunerii declaratiei vamale pentru operatiuni temporare sau de la data cand societatea trebuia sa inchida operatiunea temporara, in conditiile in care modul de derulare a contractului de leasing nu respecta forma si trasaturile acestui tip de contract, asa cum este acesta definit in Ordonanta Guvernului nr. 51/1997 privind operatiunile de leasing si societatile de leasing, in baza careia a fost acordat regimul vamal |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza majorari de intarziere si penalitati de intarziere aferente unei datorii vamale ce ia nastere ca urmare a rezilierii unui contract de leasing in baza caruia bunul a fost introdus in tara |
| |
1 |
|
| daca societatea poate beneficia de amanare la plata in vama a TVA aferenta importurilor derulate intr-o perioada, in conditiile in care pentru aceasta perioada nu detinea certificat de amanarea platii TVA in vama |
| |