| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justificative |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor privind recuperarea creantelor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor reprezentand prestari servicii in conditiile in care nu s-a demonstrat ca acestea sunt efectuate in scopul realizarii veniturilor |
| |
1 |
|
| deductiblitatea cheltuielilor pentru care nu au fost prezentate documente la verificare dar au fost prezentate la contestatie |
| |
1 |
|
| deductiblitatea fiscala a cheltuielilor cu reclama si publicitatea |
| |
2 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| încadrarea casării stocurilor de materiale şi declasării bunurilor de natura stocurilor degradate calitativ în categoria operaţiunilor impozabile, în condiţiile în care societatea nu depune documente din care să rezulte îndeplinirea cumulativă a celor trei condiţii impuse de lege: că bunurile nu sunt imputabile, că degradarea calitativă a bunurilor se datorează unor cauze obiective dovedite cu documente şi că bunurile s-au distrus şi nu mai intră în circuitul economic |
| |
4 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| recuperarea pierderii fiscale |
| |
2 |
|
| : deductibilitatea cheltuielilor înscrise în facturi fiscale înregistrate de două ori în evidenţa contabilă precum şi asupra deductibilităţii cheltuielilor înregistrate în jurnale de cumpărări fără documente justificative |
| |
234 |
|
| |
86 |
|
| Procedura |
| |
125 |
|
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
184 |
|
| Accesorii |
| |
10 |
|
| |
189 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
108 |
|
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
2 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
1 |
|
| data de la care se calculeaza accesoriile aferente obligatiilor stabilite de inspectia fiscala - daca acestea se calculeaza de la scadenta obligatiei principale si pana la achitarea debitului sau in functie de comunicarea deciziei de impunere |
| |
2 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in sarcina comisionarului vamal in conditile in care acesta actioneaza ca reprezentant al titularului operatiunii depunand in nume propriu, dar pe seama titularului declaratia vamala |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
4 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| justificarea ratei de randament in cazul marfurilor supuse prelucrarii in regim de perfectionare activa |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care anterior controlului vamal societatea achitase taxele vamale aferente bunurilor importate |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situaţiei contestată, în condiţiile în care, din instrumentarea speţei nu rezultă dacă la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanţă pentru aceeaşi declaraţie vamală de import reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei , organul vamal a avut la dispoziţie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanţă, reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |