| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductiblitatea fiscala a cheltuielilor cu reclama si publicitatea |
| |
2 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| încadrarea casării stocurilor de materiale şi declasării bunurilor de natura stocurilor degradate calitativ în categoria operaţiunilor impozabile, în condiţiile în care societatea nu depune documente din care să rezulte îndeplinirea cumulativă a celor trei condiţii impuse de lege: că bunurile nu sunt imputabile, că degradarea calitativă a bunurilor se datorează unor cauze obiective dovedite cu documente şi că bunurile s-au distrus şi nu mai intră în circuitul economic |
| |
4 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| recuperarea pierderii fiscale |
| |
2 |
|
| : deductibilitatea cheltuielilor înscrise în facturi fiscale înregistrate de două ori în evidenţa contabilă precum şi asupra deductibilităţii cheltuielilor înregistrate în jurnale de cumpărări fără documente justificative |
| |
234 |
|
| |
86 |
|
| Procedura |
| |
125 |
|
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
116 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
13 |
|
| Alte Categorii |
| |
42 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
12 |
|
| |
372 |
|
| Impozit pe profit |
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
9 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
2 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala si a Deciziei de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestate |
| |
6 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile costurilor globale sunt deductibile fiscal în condiţiile în care contestatoarea nu justifică cu documente necesitatea prestării serviciilor şi nu face dovada că acestea au fost efectiv prestate şi că au fost efectuate în scopul realizării venituril |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile cu prestări servicii sunt deductibile la calculul impozitul pe profit |
| |
3 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au calculat în sarcina societăţii majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat nedeductibile cheltuielile cu achiziţia mărfurilor de la furnizorii în condiţiile în care societăţile furnizoare nu funcţionează la sediul declarat, nu au depus declaraţii de impozite şi taxe, neputându-se verifica astfel realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |