| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for autoritate de lucru judecat](/icons/expand.gif) | autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
16 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie depusa in afara termenului legal](/icons/expand.gif) | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
2 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
4 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala](/icons/expand.gif) | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
4 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie nestampilata](/icons/expand.gif) | contestatie nestampilata |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie prematur formulata](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatie prematur formulata![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative](/icons/expand.gif) | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for desfiintarea deciziei de impunere](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | desfiintarea deciziei de impunere![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt](/icons/expand.gif) | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
6 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for respingerea contestatiei ca fiind fara obiect](/icons/expand.gif) | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
5 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat](/icons/expand.gif) | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inex](/icons/expand.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
36 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
125 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
583 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
657 |
![Show details for GIURGIU](/icons/expand.gif) | GIURGIU |
| |
1364 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1626 |
![Hide details for HARGHITA](/icons/collapse.gif) | HARGHITA |
| |
184 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
10 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
189 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![Show details for Colectarea creantelor bugetare](/icons/expand.gif) | Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
108 |
|
![Show details for Datorie vamala](/icons/expand.gif) | Datorie vamala |
| |
4 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
135 |
|
![Hide details for Impozit pe profit](/icons/collapse.gif) | Impozit pe profit |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accesorii aferente impozitului pe profit](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | accesorii aferente impozitului pe profit![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca inv](/icons/expand.gif) | calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condi](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit](/icons/expand.gif) | cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contesta](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de i](/icons/expand.gif) | cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar](/icons/expand.gif) | daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente real](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operat](/icons/expand.gif) | daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabil](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu ju](/icons/expand.gif) | dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi.![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru](/icons/expand.gif) | dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |