| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
5 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
125 |
|
| TVA |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
2 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2658/87fa
REG CEE 2913/92A20 | |
1 |
|
| data de la care se calculeaza accesoriile aferente obligatiilor stabilite de inspectia fiscala - daca acestea se calculeaza de la scadenta obligatiei principale si pana la achitarea debitului sau in functie de comunicarea deciziei de impunere |
| |
2 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in sarcina comisionarului vamal in conditile in care acesta actioneaza ca reprezentant al titularului operatiunii depunand in nume propriu, dar pe seama titularului declaratia vamala |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
4 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| justificarea ratei de randament in cazul marfurilor supuse prelucrarii in regim de perfectionare activa |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care anterior controlului vamal societatea achitase taxele vamale aferente bunurilor importate |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situaţiei contestată, în condiţiile în care, din instrumentarea speţei nu rezultă dacă la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanţă pentru aceeaşi declaraţie vamală de import reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei , organul vamal a avut la dispoziţie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanţă, reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere calculate pentru perioada anterioara comunicarii actului prin care au fost individualizate diferente de taxe vamale |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
2 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
1 |
|
| reanalizarea situatiei de fapt ca urmare a obtinerii de catre contestatoare a unor documente despre care organele de cercetare penala au constatat ca sunt incidente spetei sub aspectul acordarii regimului vamal solicitat |
| |
20 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |