| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| obligatia colectarii TVA la agentii economici neplatitori de taxa pe valoarea adaugata (societate de asigurari) care depasesc plafonul de scutire si nu depun cerere de luare in evidenta ca platitori de TVA |
| |
1 |
|
| obligatia virarii la bugetul statului a TVA inscrisa in facturile fiscale de catre o persoana scoasa din evidenta platitorilor de TVA |
| |
1 |
|
| preluarea in decontul de TVA a unor sume respinse la rambursare prin Decizii de impunere anterioare controlului |
| |
5 |
|
| rambursarea TVA pentru persoane impozabile care nu au realizat operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| respingerea la rambursare a TVA aferenta accizei stabilita suplimentar de plata |
| |
1 |
|
| respinsa la rambursare, aferenta transportului de bunuri importate in regim de perfectionare activa |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a taxei pe valoarea adaugata aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
6 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| stornarea veniturilor in conditiile in care nu se justifica realitatea operatiunii de stornare |
| |
1 |
|
| TVA aferenta comisionului de intermediere prevazut in acord |
| |
3 |
|
| TVA aferenta serviciilor achizitionate in conditiile in care acestea nu au destinate utilizarii de catre societate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| TVA stabilita suplimentar ca urmare a inregistrarii eronate in decontul de TVA a unor sume la regularizari TVA deductibil |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
184 |
|
| Accesorii |
| |
10 |
|
| |
189 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
108 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
135 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03A19
HG44/04PT48
LG571R/03A145
OG92R/03A216 | |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
3 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |
2 |
|
| dacă organul de solutionare a contestatiei se poate pronunţa asupra deductibilităţii la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor cu lucrări de proiectare tehnică de specialitate şi studii de fezabilitate şi asistenţă tehnică, în condiţiile în care acestea nu au avut la bază documente justificative, respectiv situaţii din care să reiasă necesitatea efectuării respectivelor servicii şi modul efectiv în care acestea au contribuit la realizarea veniturilor societăţii. |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe profit respectiv, în condiţiile în care această sumă a fost stabilită de organele de inspecţie fiscală fără a analiza situaţia de fapt existentă, ci a valorificat constatările |
| |