| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor aferente unei diferente de TVA stabilita suplimentar fata de cea evidentiata de societate |
| |
1 |
|
| obligatia persoanelor fizice, care obtin venituri cu caracter de continuitate din tranzactii imobiliare constand in vanzarea de constructs noi si terenuri construibile, de a se inregistra ca platitor de TVA si de a colecta taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni, in situatia in care a depasit plafonul de scutire de TVA |
| |
1 |
|
| obligaţia persoanelor fizice de a se înregistra ca plătitori de TVA ca urmare a depăşirii plafonului de scutire, precum şi de a colecta TVA aferentă tranzacţiilor imobiliare efectuate cu caracter de continuitate |
| |
1 |
|
| rambursarea taxei catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania si rambursarea TVA de catre alte state membre catre persoane impozabile stabilite în Romania |
| |
6 |
|
| rambursarea TVA pentru persoane impozabile care nu au realizat operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| regularizarea TVA aferenta achizitiilor de bunuri si/sau servicii, efectuate in vederea realizarii unui obiectiv de investii |
| |
2 |
|
| respingerea la rambursare a TVA aferenta accizei stabilita suplimentar de plata |
| |
1 |
|
| scutire de TVA pentru livrari intracomunitare de bunuri |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
25 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
6 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta veniturilor impozabile stabilite suplimentar in conditiile in care din nu rezulta cu claritate situaţia de fapt |
| |
11 |
|
| tva colectata suplimentar ca urmare a estimarii veniturilor |
| |
2 |
|
| TVA colectată aferentă livrărilor intracomunitare în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente scutirea de TVA |
| |
2 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| TVA dedusă din factura ce cuprinde toate informaţiile prevăzute de lege |
| |
4 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
1 |
|
| verificarea soldului sumei negative a taxei pe valoarea adaugata inscrisa in decontul de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
184 |
|
| Accesorii |
| |
10 |
|
| |
189 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
108 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
135 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
3 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |
2 |
|
| dacă organul de solutionare a contestatiei se poate pronunţa asupra deductibilităţii la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor cu lucrări de proiectare tehnică de specialitate şi studii de fezabilitate şi asistenţă tehnică, în condiţiile în care acestea nu au avut la bază documente justificative, respectiv situaţii din care să reiasă necesitatea efectuării respectivelor servicii şi modul efectiv în care acestea au contribuit la realizarea veniturilor societăţii. |
| |