| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| rambursarea taxei catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania si rambursarea TVA de catre alte state membre catre persoane impozabile stabilite în Romania |
| |
6 |
|
| rambursarea TVA pentru persoane impozabile care nu au realizat operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| regularizarea TVA aferenta achizitiilor de bunuri si/sau servicii, efectuate in vederea realizarii unui obiectiv de investii |
| |
2 |
|
| respingerea la rambursare a TVA aferenta accizei stabilita suplimentar de plata |
| |
1 |
|
| scutire de TVA pentru livrari intracomunitare de bunuri |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
25 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
6 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta veniturilor impozabile stabilite suplimentar in conditiile in care din nu rezulta cu claritate situaţia de fapt |
| |
11 |
|
| tva colectata suplimentar ca urmare a estimarii veniturilor |
| |
2 |
|
| TVA colectată aferentă livrărilor intracomunitare în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente scutirea de TVA |
| |
2 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| TVA dedusă din factura ce cuprinde toate informaţiile prevăzute de lege |
| |
4 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
1 |
|
| verificarea soldului sumei negative a taxei pe valoarea adaugata inscrisa in decontul de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
28 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
| |
1 |
|
| aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
1 |
|
| daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la |
| |
2 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
| dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte |
| |
1 |
|
| dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale de import inregistrate in perioada 01.01-14.04.2007 |
| |
2 |
|
| dublu control in materie vamala |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
3 |
|
| incheierea de catre organele vamale a regimului de admitere temporara aferent unor bunuri ce fac obiectul unui contract de leasing extern |
| |
9 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |