| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu provizioanele pentru clienti neincasati](/icons/expand.gif) | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu provizioanele pentru clienti neincasati |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea fiscala a cheltuielilor de protocol si publicitate ce depasesc limitele admise de lege](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor de protocol si publicitate ce depasesc limitele admise de lege![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justific](/icons/expand.gif) | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justificative |
| |
14 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for estimarea veniturilor impozabile](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | estimarea veniturilor impozabile![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for impozitarea veniturilor din inchiriere](/icons/expand.gif) | impozitarea veniturilor din inchiriere |
| |
9 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for modul de calcul al impozitului](/icons/expand.gif) | modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for Stabilirea impozitului pe profit suplimentar ca urmare a preluarii eronate a pierderii fiscale de recuperat d](/icons/expand.gif) | Stabilirea impozitului pe profit suplimentar ca urmare a preluarii eronate a pierderii fiscale de recuperat din anii precedenti |
| |
52 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
95 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Redeventa miniera](/icons/expand.gif) | Redeventa miniera |
| |
3 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Regimuri vamale suspensive ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
148 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
1364 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1626 |
![Show details for HARGHITA](/icons/expand.gif) | HARGHITA |
| |
54 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1459 |
![Show details for HUNEDOARA](/icons/expand.gif) | HUNEDOARA |
| |
1525 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1212 |
![Show details for IASI](/icons/expand.gif) | IASI |
| |
3 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
448 |
![Show details for ILFOV](/icons/expand.gif) | ILFOV |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1804 |
![Hide details for MARAMURES](/icons/collapse.gif) | MARAMURES |
| |
116 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
13 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
42 |
|
![Show details for Contributii sociale](/icons/expand.gif) | Contributii sociale |
| |
99 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
28 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accesorii aferente datoriei vamale](/icons/expand.gif) | accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de t](/icons/expand.gif) | aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta c](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate](/icons/expand.gif) | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentare](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditi](/icons/expand.gif) | daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a cos](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a cos](/icons/expand.gif) | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Hide details for dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile î](/icons/collapse.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG13/01A4
OG92/03A44 | ![](/icons/ecblank.gif) |
![](/icons/ecblank.gif) | ![](/icons/ecblank.gif) | ![](/icons/ecblank.gif) | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A79
REG CEE 2454/93A199
OG92/03A119
OG92/03A120 | ![](/icons/ecblank.gif) |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A223 | ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale de import inregistrate in perioada 01.01-14.04.2007![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dublu control in materie vamala](/icons/expand.gif) | dublu control in materie vamala |
| |