| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii calculate asupra diferentei de obligatie principala declarata prin declaratia rectificativa, de la scadenta obligatiei si pana la data depunerii acestei declaratii, in conditiile in care societatea a efectuat plati la impozitul pe profit anterior depunerii declaratiei rectificative. |
| |
8 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
4 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
131 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
12 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
3 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| data pana la care se calculeaza majorarile de intarziere aferente diferentelor suplimentare de obligatii rezultate in urma depunerii declaratiilor rectificative, in conditiile in care societatea a achitat obligatiile fiscale anterior depunerii declaratiilor rectificative |
| |
5 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
6 |
|
| Accize |
| |
150 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
67 |
|
| |
7 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
168 |
|
| |
85 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
4 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
419 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| TVA |
| |
13 |
|
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |