|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | accesorii calculate asupra diferentei de obligatie principala declarata prin declaratia rectificativa, de la scadenta obligatiei si pana la data depunerii acestei declaratii, in conditiile in care societatea a efectuat plati la impozitul pe profit anterior depunerii declaratiei rectificative. |
| |
8 |
|
   | aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
|  |
4 |
|
  | aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
1 |
|
   | aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
|  |
131 |
|
  | aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
   | calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
|  |
12 |
|
  | calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
3 |
|
   | data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
|  |
1 |
|
  | data pana la care se calculeaza majorarile de intarziere aferente diferentelor suplimentare de obligatii rezultate in urma depunerii declaratiilor rectificative, in conditiile in care societatea a achitat obligatiile fiscale anterior depunerii declaratiilor rectificative |
| |
5 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
6 |
|
 | Accize |
| |
150 |
|
|  |
10 |
|
 | Contributii sociale |
| |
67 |
|
|  |
7 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
168 |
|
|  |
85 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
3 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
4 |
|
 | Inlesniri la plata |
| |
419 |
|
|  |
3 |
|
  | amenzi, competenta de solutionare |
| |
3 |
|
   | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
|  |
5 |
|
  | autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
   | cerere de anulare a unui act emis in procedura de executare silita- competenta de solutionare |
|  |
2 |
|
  | contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
1 |
|
   | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
|  |
264 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
|  |
20 |
|
  | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
   | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
|  |
14 |
|
  | contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
|  |
4 |
|
  | contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
2 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
   | emiterea eronata a titlului de creanta |
|  |
1 |
|
  | instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
   | masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
|  |
1 |
|
  | obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
7 |
|
  | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
|  |
1 |
|
  | societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
4 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |