| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| |
13 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
116 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| - aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara, efectele intrarii in vigoare a legii insolventiei asupra calculului de accesorii |
| |
2 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
15 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor obligatii cuprinse intr-un act administrativ fiscal desfiintat |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor obligatii fiscale care au fost achitate integral la termenul scadent |
| |
1 |
|
| accesorii calculate fara sa se analizeze data exigibilitatii tva |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A210
OG92R/03A213L5
OG92R/03207
OG92R/03217 | |
1 |
|
| accesorii calculate intre data nasterii datoriei vamale si data platii obligatiei vamale |
| |
1 |
|
| accesorii calculate perioada cuprinsa intre data actului de inspectie fiscala prin care a fost individualizat debitul principal si data stingerii acestuia |
| |
5 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
16 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |