| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| |
13 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
26 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
2 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| neincluderea in baza de impozitare a TVA la importul de bunuri a cheltuielilor de transport pe parcurs intern, pana la primul loc de destinatie a marfurilor |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
2 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG133/99A22
HG244/01A14
LG141/97A71
LG141/97A144
LG141/97A148
LG86/06A100
HG1114/01A394
OG92R/03
OMFP519/05 | |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta unui drept care face obiectul unei alte judecatori |
| |
7 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |