| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| TVA |
| |
13 |
|
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
30 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
5 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
2 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
4 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare poate beneficia de corectia erorilor din documentele de plata si refacerea stingerilor, in conditiile in care cererea de indreptare a fost depusa inlauntrul termenului de un an de la data efectuarii platii |
| |
1 |
|
| dacă în cazul pierderii înlesnirii la plată constând în scutirea unor obligaţii bugetare accesoriile pentru debitele restante se datorează de la data la care termenele şi/sau condiţiile nu au fost respectate sau de la data emiterii ordinului comun |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| data stingerii obligatiei de plata in conditiile solutionarii compensarii acesteia din tva de rambursat |
| |
1 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU92/09A5 | |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
4 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
2 |
|
| penalitati pentru nedepunerea/depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Alte Categorii |
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
6 |
|
| Contributii sociale |
| |