| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
264 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| |
20 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
14 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
4 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| TVA |
| |
13 |
|
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
15 |
|
| Accesorii |
| |
4 |
|
| |
10 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au reîntregit în mod legal profitul impozabil cu venituri din dobânzi aferente unor împrumuturi acordate unor persoane juridice române afiliate |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia să înregistreze ca venituri sumele neachitate furnizorilor prescrişi pe o perioada mai mare de trei ani, în condiţiile în care societatea nu aduce argumente care să contrazică constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează acestă sumă în condiţiile în care prin contestaţia formulată aceasta nu aduce nicio motivaţie în susţinerea acestui cap de cerere |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu amortizarea |
| |
2 |
|
| deductibilitatea la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor înregistrate în contabilitate, care nu au la bază un document justificativ, potrivit legii |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| obligatia platii impozitului pe profit aferent veniturilor inscrise in facturi fiscale dar neinregistrate in evidenta contabila si nedeclarate |
| |
1 |
|
| Impozit pe venit |
| |