| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
264 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| |
20 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
14 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
4 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| TVA |
| |
13 |
|
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
82 |
|
| Datorie vamala |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |
12 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca lucrarile de reparatii a liniilor de tramvai se incadreaza in categoria reparatiilor sau modernizarilor in functie de care se stabileste modul de inregistrare pe cheltuieli a contravalorii acestor lucrari |
| |
2 |
|
| daca lucrarile efectuate de societate reprezinta modernizari sau sunt lucrari de reparatii |
| |