| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru servicii efectuate de prestatori din Romania pentru beneficiari cu sediul in strainatate |
| |
1 |
|
| obligatia de plata a tva in conditiile in care exista diferente intre tva evidentiata in contabilitate si tva declarata la organele fiscale |
| |
1 |
|
| obligatia virarii la buget a TVA inscrisa in facturi fiscale neinregistrate in evidenta contabila |
| |
1 |
|
| preluarea in decontul de TVA a unor sume respinse la rambursare prin Decizii de impunere anterioare controlului |
| |
1 |
|
| scutirea de taxa pe valoarea adaugata aferenta unor livrari intracomunitare in conditiile in care nu prezinta un cod valabil de TVA al societatilor beneficiare |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
4 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
14 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| stornarea veniturilor in conditiile in care nu se justifica realitatea operatiunii de stornare |
| |
1 |
|
| suma contestata pentru debitul privind taxa pe valoarea adaugata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| TVA aferenta distribuirii de bunuri din activele societatii catre asociati |
| |
2 |
|
| TVA aferenta serviciilor achizitionate in conditiile in care acestea nu au destinate utilizarii de catre societate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA exonerata de la plata in vama |
| |
2 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
13 |
|
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
2 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
1 |
|
| data de la care se calculeaza accesoriile aferente obligatiilor stabilite de inspectia fiscala - daca acestea se calculeaza de la scadenta obligatiei principale si pana la achitarea debitului sau in functie de comunicarea deciziei de impunere |
| |
2 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in sarcina comisionarului vamal in conditile in care acesta actioneaza ca reprezentant al titularului operatiunii depunand in nume propriu, dar pe seama titularului declaratia vamala |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
4 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| justificarea ratei de randament in cazul marfurilor supuse prelucrarii in regim de perfectionare activa |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care anterior controlului vamal societatea achitase taxele vamale aferente bunurilor importate |
| |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situaţiei contestată, în condiţiile în care, din instrumentarea speţei nu rezultă dacă la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanţă pentru aceeaşi declaraţie vamală de import reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei , organul vamal a avut la dispoziţie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanţă, reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A100
LG86/06A55
OG92R/03A216 | |