| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| scutirea de la plata a accizelor pentru combustibil lichid usor folosit pentru incalzit |
| |
150 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
67 |
|
| |
7 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
168 |
|
| |
85 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
4 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
419 |
|
| |
3 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
3 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
5 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
| cerere de anulare a unui act emis in procedura de executare silita- competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
264 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| |
20 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
14 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
4 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OMFP519/05
OG92R/03A183 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A24 | |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
7 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
6 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
17 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
36 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
208 |
|
| TVA |
| |