|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
  | stabilirea valorii in vama a bunurilor importate din zonele libere |
| |
29 |
|
   | stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
|  |
7 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
168 |
|
|  |
85 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
3 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
4 |
|
 | Inlesniri la plata |
| |
419 |
|
|  |
4 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
2 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
208 |
|
 | TVA |
| |
13 |
|
|  |
1626 |
 | HARGHITA |
| |
54 |
|  |
1459 |
 | HUNEDOARA |
| |
1525 |
|  |
1212 |
 | IASI |
| |
3 |
|  |
448 |
 | ILFOV |
| |
1 |
|  |
1804 |
 | MARAMURES |
| |
534 |
|  |
3 |
 | Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
|  |
1409 |
 | NEAMT |
| |
334 |
|
|  |
4 |
|
 | Accize |
| |
249 |
|
|  |
34 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
|  |
54 |
|
 | Datorie vamala |
| |
5 |
|
|  |
57 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
69 |
|
|  |
6 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
|  |
4 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
134 |
|
|  |
2 |
|
  | accesorii calculate la TVA dupa data declansarii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
   | aferenta aprovizionarilor care nu au la baza operatiuni reale, dovedite de instanta penala |
|  |
1 |
|
  | aferenta operatiunilor de leasing |
| |
3 |
|
   | aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
|  |
1 |
|
  | aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
   | calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
|  |
1 |
|
  | colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |