| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
8 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
5 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
2 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
22 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
1 |
|
| aferente unor debite achitate in termen |
| |
1 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
52 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
3 |
|
| |
1 |
|
| calculate asupra unor debite a caror executare a fost suspendata irevocabil de instanta in perioada in care suspendarea executarii isi producea efectele |
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
24 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
2 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| data stingerii obligatiilor pentru care s-a depus de contribuabil cerere de compensare |
| |
1 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra modalitatii de stingere a obligatiilor bugetare |
| |
2 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
5 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
10 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A24L1
LG571/03A23L1L2
OG92R/03A216L3
OG92R/03A216L3^1 | |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |