|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
22 |
|
  | aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
1 |
|
   | aferente unor debite achitate in termen |
|  |
1 |
|
  | aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
52 |
|
   | aferente unor debite neachitate in termen |
|  |
3 |
|
  | calculat eronat |
| |
1 |
|
   | calculate asupra unor debite a caror executare a fost suspendata irevocabil de instanta in perioada in care suspendarea executarii isi producea efectele |
|  |
1 |
|
  | calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
24 |
|
   | calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
|  |
2 |
|
  | conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
   | confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
|  |
1 |
|
  | data stingerii obligatiilor pentru care s-a depus de contribuabil cerere de compensare |
| |
1 |
|
   | dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat  |
|  |
1 |
|
  | efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra modalitatii de stingere a obligatiilor bugetare |
| |
2 |
|
   | majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
|  |
5 |
|
  | majorări de întârziere aferente TVA |
| |
10 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
1 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
   | principiului de drept „accesorium sequitur principale |
|  |
2 |
|
  | stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
10 |
|
|  |
189 |
|
 | Alte Categorii |
| |
2 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
14 |
|
 | Contributii sociale |
| |
108 |
|
|  |
4 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
135 |
|
|  |
80 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
531 |
|
 | Procedura |
| |
5 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
363 |
|
 | TVA |
| |
54 |
|  |
1459 |
 | HUNEDOARA |
| |
1525 |
|  |
1212 |
 | IASI |
| |
3 |
|  |
448 |
 | ILFOV |
| |
1 |
|  |
1804 |
 | MARAMURES |
| |
534 |
|  |
3 |
 | Ministerul Finantelor Publice |
| |
3 |
|
|  |
1 |
|
  | daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
   | dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
|  |
1 |
|
  | dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit impozit pe profit suplimentar, în condiţiile în care societatea nu a justificat, în condiţiile legii, efectuarea respectivelor cheltuieli |
| |