| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| organele de inspecţie fiscală nu au executat întocmirea unui proces verbal de cercetare la faţa locului pentru lămurirea unor aspecte, solicitat de organul de soluţionare a contestaţiei |
| |
9 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
5 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
22 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| solicitarea prin contestatie de dobanzi, onorariu avocat, daune – interese |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
3 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
32 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
42 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
363 |
|
| TVA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
270 |
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |
644 |
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
189 |
|
| |
11 |
|
| Accize |
| |
19 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
1 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
5 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |