| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
363 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| - dreptul de deducere a TVA aferenta unor servicii de transport |
| |
3 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
6 |
|
| accesorii calculate pentru TVA colectata, stabilita suplimentar prin raport de inspectie fiscala, in conditiile in care societatea inregistreaza TVA de recuperat |
| |
4 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
1 |
|
| aferenta achizitiilor de bunuri si servicii in conditiile in care societatea realizeaza atat operatiuni cu drept de deducere cat si operatiuni scutite (pro - rata) |
| |
1 |
|
| aferenta aprovizionarilor care nu au la baza operatiuni reale, dovedite de instanta penala |
| |
4 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| aferenta serviciilor de telecomunicatii |
| |
9 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
| |
1 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| ajustarea TVA aferenta unei investitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
9 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A128
LG571/03A21
LG571/03A145
LG82R/91A6
OG92R/03A209
OG92R/03A216
OG92R/03A213L3 | |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta formularelor cu regim special neidentificate sau neinregistrate in jurnalele de taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
1 |
|
| colectata aferenta prestari servicii facturate si stornate ulterior, fara a se justifica operatiunea de stornare |
| |
1 |
|
| colectata pentru marfuri constatate lipsa in gestiune faptic dar existente scriptic in evidenta contabila a societatii |
| |
1 |
|
| colectata pentru sume reprezentand avansuri de la clienti |
| |
1 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
2 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
2 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| daca la stabilirea taxei pe valoarea adaugata suplimentara de plata, organele de inspectie fiscala au tinut cont de taxa pe valoarea adaugata declarata de societate prin deconturile de taxa pe valoarea adaugata, iar intre sumele mentionate in raportul de inspectie fiscala si cele stabilite prin decizia de impunere emisa in baza acestui raport exista neconcordante |
| |
1 |
|
| daca operatiunile efectuate de societate reprezentand livrari intracomunitare sunt scutite de tva in conditiile in care pe facturi nu a fost inscris codul de inregistrare in scopuri de tva al cumparatorului |
| |
2 |
|
| daca operatiunile efectuate de societate, reprezentnad livrari intracomunitare de bunuri, sunt scutite de tva in conditiile in care la data facturarii nu exista un cod valid de tva si societatea nu a prezentat documente care sa ateste ca bunurile au fost transportate in alt stat membru |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ, respective nu contin toate informatiile prevazute de lege sau corectarea informatiilor s-a efectuat fara respectarea procedurilor legale |
| |
3 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi fiscale care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare datoreaza diferente de impozit pe profit stabilita de organelle de inspectie fiscala in conditiile in care facturile nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă are drept de deducere pentru taxa pe valoarea adăugată înscrisă în facturile emise, reprezentând diverse servicii, respectiv de proiectare, consultanţă, asistenţă geo-tehnică, verificare notă de calcul a structurilor de rezistenţă,, în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente faptul că aceste servicii au fost efectiv prestate de către prestator |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina persoanei fizice taxa pe valoarea adăugată aferentă tranzacţiilor constând în vânzări de terenuri şi construcţii, în condiţiile în care persoana fizică a prezentat în susţinerea contestaţiei documente care nu au fost avute în vedere de către organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat drept de deducere a TVA în aferentă facturilor de achiziţie a mărfurilor de la furnizorii pe motiv că a efectuat tranzacţii cu furnizori declaraţi inactivi, neputându-se verifica realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societăţii dreptul de deducere aferent taxei pe valoarea adăugată înscrisă în facturi |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele fiscale au respins la rambursare taxa pe valoarea adăugată înscrisă in lista operaţiunilor pentru care s-a solicitat rambursarea, în condiţiile în care există contradicţii între constatările din Decizia de rambursare şi documentele anexate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal O.I.F. nu au acordat societăţii dreptul de deducere a TVA pe motiv că acestea au fost emise în baza rapoartelor de lucru întocmite şi semnate numai de beneficiar, în condiţiile în care din R.I.F. nu rezultă dacă aceste servicii sunt destinate utilizării în folosul operaţiunilor sale taxabile, dacă au fost prestate în baza unui contract şi dacă societatea justifică cu documente prestarea efectivă a serviciilor |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspectie fiscala au stabilit corect taxa pe valoarea adaugata suplimentar de plata in sarcina pentru prestarile de servicii facturate in conditiile in care din documentele existente la dosarul contestatiei nu rezulta ca serviciile in cauza au fost destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal au stabilit TVA suplimentară de plată şi accesorii aferente în sarcina contestatoarei, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu un contribuabil declarat inactiv prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
5 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestor obligaţii fiscale în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |