| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| scutire de tva pentru livrari intracomunitare de bunuri |
| |
1 |
|
| scutirea de TVA a livrarilor intracomunitare in conditiile in care la data facturarii nu exista un cod valid de TVA. |
| |
1 |
|
| scutirea de TVA pentru exportul de marfuri in conditiile in care ulterior controlului societatea a depus in sustinerea cauzei documente justificative |
| |
1 |
|
| stabilirea TVA deductibila pe baza pro ratei |
| |
5 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| tranzactii imobiliare efectuate de persoane fizice |
| |
1 |
|
| tva aferenta achizitionarii unor servicii ce nu au fost destinate utilizarii in folosul operatiunii sale taxabile |
| |
3 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| TVA nedeductibilă aferentă facturilor emise de un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| TVA stabilita suplimentar ca urmare a inregistrarii eronate in decontul de TVA a unor sume la regularizari TVA deductibil |
| |
1 |
|
| TVA şi majorări de întârziere: – dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina societăţii contestatoare TVA şi au calculat majorări de întârziere aferente TVA, în condiţiile în care acestea nu au pus în executare Decizia emisă de D.G.S.C. în sensul că nu au analizat dacă au existat elemente necunoscute, respectiv date suplimentare pe care s-a fundamentat măsura de reverificare a perioadei octombrie-decembrie 2005 |
| |
8 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
334 |
|
| |
4 |
|
| Accize |
| |
249 |
|
| |
34 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
54 |
|
| Datorie vamala |
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
2 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unor contracte de leasing mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara a fost incheiata in afara termenului maxim |
| |
1 |
|
| importul unui soft inregistrat pe cd daca se datoreaza drepturi vamale la valoarea softului |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG141/97A61
HG1114/01A40 | |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
7 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
20 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |