| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| TVA şi majorări de întârziere: – dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina societăţii contestatoare TVA şi au calculat majorări de întârziere aferente TVA, în condiţiile în care acestea nu au pus în executare Decizia emisă de D.G.S.C. în sensul că nu au analizat dacă au existat elemente necunoscute, respectiv date suplimentare pe care s-a fundamentat măsura de reverificare a perioadei octombrie-decembrie 2005 |
| |
8 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
606 |
| |
1365 |
| SIBIU |
| |
1906 |
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
95 |
| TM |
| |
1156 |
| |
1317 |
| VALCEA |
| |
1715 |
| |
43 |
|
| Accesorii |
| |
9 |
|
| |
2 |
|
| accize datorate in cazul miscarii produselor accizabile din antrepozitul fiscal |
| |
1 |
|
| Accize evidentiate si declarate in cuantum mai mic decat cel evidentiat in facturi fiscale emise |
| |
1 |
|
| aferente combustibilului lichid usor tip III, folosit in scop tehnologic |
| |
1 |
|
| deductibilitatea accizei inscrisa in facturi care nu corespund prevederilor legale |
| |
1 |
|
| exigibilitatea accizelor |
| |
1 |
|
| exigibilitatea accizelor oentru producerea accizelor aflate in regim suspensiv |
| |
1 |
|
| legalităţii obligării societăţii la plata diferenţelor de accize, corespunzătoare încadrării de către organul de control vamal a produselor obţinute în categoria spirtoase |
| |
1 |
|
| restituirea accizelor in cazul motorinei utilizate in procesul tehnologic |
| |
342 |
|
| Alte Categorii |
| |
47 |
|
| |
24 |
|
| Datorie vamala |
| |
32 |
|
| |
314 |
|
| Impozit pe profit |
| |
81 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| |
452 |
|
| Procedura |
| |