| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea emiterii deciziei pentru regularizarea situaţiei contestată, în condiţiile în care, din instrumentarea speţei nu rezultă dacă la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanţă pentru aceeaşi declaraţie vamală de import reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei , organul vamal a avut la dispoziţie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanţă, reprezentat de Decizia pentru regularizarea situaţiei |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere calculate pentru perioada anterioara comunicarii actului prin care au fost individualizate diferente de taxe vamale |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
2 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
1 |
|
| reanalizarea situatiei de fapt ca urmare a obtinerii de catre contestatoare a unor documente despre care organele de cercetare penala au constatat ca sunt incidente spetei sub aspectul acordarii regimului vamal solicitat |
| |
20 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
22 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil cu incalcarea limitelor de investitii dispuse prin decizia de desfiintare |
| |
3 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
2 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta unui drept care face obiectul unei alte judecatori |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii in vama a bunurilor importate din zonele libere |
| |
2 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| valoare reziduala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
80 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
531 |
|
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
363 |
|
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
116 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
13 |
|
| Alte Categorii |
| |
42 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
12 |
|
| |
372 |
|
| Impozit pe profit |
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
9 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |