| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
2 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta unui drept care face obiectul unei alte judecatori |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii in vama a bunurilor importate din zonele libere |
| |
2 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| valoare reziduala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
80 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
531 |
|
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
363 |
|
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
26 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A100
LG571/03A157 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A100
LG571/03A157 | |
2 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| neincluderea in baza de impozitare a TVA la importul de bunuri a cheltuielilor de transport pe parcurs intern, pana la primul loc de destinatie a marfurilor |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
2 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta unui drept care face obiectul unei alte judecatori |
| |
7 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
9 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
191 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
| Procedura |
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| TVA |
| |