| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
6 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
4 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
21 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
14 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
9 |
|
| |
4 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
13 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
31 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| |
17 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
12 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
372 |
|
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |