|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
  | masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
6 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
1 |
|
  | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
4 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
1 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
1 |
|
   | obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
|  |
2 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
21 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
14 |
|
  | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
9 |
|
|  |
4 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
1 |
|
  | societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
1 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
|  |
1 |
|
  | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
13 |
|
  | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
   | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
|  |
8 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
31 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
8 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
|  |
1 |
|
  | accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
3 |
|
   | accesorii TVA - mod de calcul  |
|  |
4 |
|
  | aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
   | aferenta serviciilor de inchiriere |
|  |
1 |
|
  | aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
1 |
|
   | ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
|  |
1 |
|
  | aplicarea masurii de simplificare a TVA aferenta facturilor emise de furnizor pentru prestarea de servicii cu autoutilajele prin incadrarea acestora in clasa CAEN 4550 - Sectiunea F "constructii" |
| |
6 |
|
   | aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
|  |
1 |
|
  | aplicarea regimului special de taxa pe valoarea adaugata pentru bunuri second -hand achizitionate din interiorul Comunitatii si livrate in tara. |
| |
2 |
|
   | aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
|  |
1 |
|
  | aplicata avansurilor pana la data introducerii masurilor de simplificare |
| |
1 |
|
   | ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
|  |
1 |
|
  | colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
1 |
|
   | daca se poate pronunţa asupra acestor capete de cerere în condiţiile în care prin contestaţie societatea nu aduce niciun fel de motivaţie |
|  |
1 |
|
  | daca societatea poate beneficia de rambursarea TVA, in conditiile in care suma solicitata a fost preluata in decontul de tva desi a fost solicitata si respinsa la rambursare printr-un titlu de creanta anterior, necontestat de societate |
| |
8 |
|
   | dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
|  |
1 |
|
  | dacă societatea poate beneficia de exercitarea dreptului de deducere a TVA aferentã achiziţiilor efectuate, în condiţiile în care nu justifică faptul că aceste achiziţii sunt destinate operaţiunilor taxabile |
| |
4 |
|
   | dacă, pentru tranzacţiile efectuate, constând în vânzări de construcţii noi, persoana fizica datorează taxă pe valoarea adăugată în condiţiile în care a desfăşurat astfel de operaţiuni cu caracter de continuitate şi a depăşit plafonul de scutire fără a se înregistra ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată |
|  |
1 |
|
  | datorata in conditile in care societatea nu a justificat cu documente returul de marfa si stornarea facturii |
| |
1 |
|
   | deducerea tva in conditiile in care factura nu cuprinde elementele obligatorii prevazute de lege |
|  |
1 |
|
  | deductibilitatea TVA aferenta prestarilor de servicii in conditiile in care organul de inspectie fiscala a invocat lipsa documentelor necesare justificarii efective a operatiunii inregistrate pe factura |
| |