|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
  | masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
6 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
1 |
|
  | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
4 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
1 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
1 |
|
   | obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
|  |
2 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
21 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
14 |
|
  | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
9 |
|
|  |
4 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
1 |
|
  | societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
1 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
|  |
1 |
|
  | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
13 |
|
  | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
   | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
|  |
8 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
31 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
8 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
|  |
17 |
|
 | Zone defavorizate |
| |
1525 |
|  |
1212 |
 | IASI |
| |
121 |
|
|  |
8 |
|
 | Accize |
| |
71 |
|
|  |
3 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
|  |
153 |
|
 | Datorie vamala |
| |
3 |
|
|  |
90 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
72 |
|
|  |
5 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
   | aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
|  |
1 |
|
  | aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
1 |
|
   | impozitarea la sursa a dividendelor, redeventelor, comisioanelor si dobanzilor platite unui nerezident |
|  |
1 |
|
  | impunerea veniturilor realizate in Romania de nerezidenti |
| |
1 |
|
   | modul de stabilire a impozitului pe veniturile persoanelor nerezidente |
|  |
463 |
|
 | Procedura |
| |
25 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
184 |
|
 | TVA |
| |