| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
6 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
4 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
21 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
14 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
9 |
|
| |
4 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
13 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
31 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| |
17 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
3 |
|
| accesorii CAS, CASS, fond de somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
7 |
|
| accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
1 |
|
| aferente platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aferente sumelor acordate de societate salariatilor sai cu titlu de participare la profit si reincadrate de organele de inspectie fiscala drept prime de natura veniturilor asimilate salariilor |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
| |
2 |
|
| CAS - recalcularea contributiei de asigurari sociale in functie de incadrarea salariatilor in categoriile de munca |
| |
4 |
|
| |
2 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
4 |
|
| contributia angajatorilor la varsaminte de la persoane juridice pentru persoane cu handicap nemcadrate stabilita suplimentar |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |