| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
6 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
4 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
21 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
14 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
9 |
|
| |
4 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
13 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
31 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| |
17 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
28 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
| |
1 |
|
| aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
1 |
|
| daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la |
| |
2 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |