| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati](/icons/expand.gif) | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
8 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inex](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
31 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale](/icons/expand.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
8 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Regimuri vamale suspensive ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
222 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
17 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1525 |
![Show details for IALOMITA](/icons/expand.gif) | IALOMITA |
| |
1212 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
![Show details for IL](/icons/expand.gif) | IL |
| |
448 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
![Show details for IS](/icons/expand.gif) | IS |
| |
1804 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
534 |
![Show details for MEHEDINTI](/icons/expand.gif) | MEHEDINTI |
| |
3 |
![Show details for Ministerul Finantelor Publice](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Ministerul Finantelor Publice![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2041 |
![Show details for MURES](/icons/expand.gif) | MURES |
| |
1409 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
270 |
![Show details for OLT](/icons/expand.gif) | OLT |
| |
2298 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
644 |
![Show details for SALAJ](/icons/expand.gif) | SALAJ |
| |
606 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1365 |
![Show details for SIBIU](/icons/expand.gif) | SIBIU |
| |
1906 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1593 |
![Show details for TELEORMAN](/icons/expand.gif) | TELEORMAN |
| |
3449 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
95 |
![Hide details for TM](/icons/collapse.gif) | TM |
| |
8 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Alte Categorii](/icons/expand.gif) | Alte Categorii |
| |
10 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
36 |
|
![Show details for Impozit pe profit](/icons/expand.gif) | Impozit pe profit |
| |
2 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit pri](/icons/expand.gif) | dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă în mod legal organele de inspecție fiscală au încadrat veniturile în categoria veniturilor de natur](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă în mod legal organele de inspecție fiscală au încadrat veniturile în categoria veniturilor de natură salarială în condițiile în care raporturile dintre societate și beneficiarii de venituri întrunesc trăsăturile unor activități dependente![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
12 |
|
![Show details for Procedura](/icons/expand.gif) | Procedura |
| |
26 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1156 |
![Show details for TULCEA](/icons/expand.gif) | TULCEA |
| |
1317 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1715 |
![Show details for VASLUI](/icons/expand.gif) | VASLUI |
| |
540 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
80701 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |