|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
  | mod de calcul |
| |
1 |
|
   | societatea mai datoreaza majorari de intarziere in conditiile in care acestea au fost achitate |
|  |
14 |
|
 | Datorie vamala |
| |
36 |
|
|  |
215 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
172 |
|
|  |
5 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
361 |
|
|  |
1 |
|
  | amenzi, competenta de solutionare |
| |
6 |
|
   | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
|  |
1 |
|
  | autoritate de lucru judecat |
| |
5 |
|
   | competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
|  |
1 |
|
  | competenta organelor de inspectie fiscala de a verifica utilizarea alocatiilor bugetare |
| |
1 |
|
   | consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
|  |
1 |
|
  | constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
1 |
|
   | constatari incomplete care necesita reverificare |
|  |
11 |
|
  | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
44 |
|
   | contestatie depusa in afara termenului legal |
|  |
32 |
|
  | contestatie fara obiect |
| |
16 |
|
   | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
|  |
19 |
|
  | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
11 |
|
   | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
|  |
2 |
|
  | contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
2 |
|
   | contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
|  |
1 |
|
  | contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
50 |
|
|  |
3 |
|
  | contestatie nestampilata |
| |
3 |
|
   | contestatie prematur formulata |
|  |
7 |
|
  | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
   | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
|  |
9 |
|
  | contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
   | daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
|  |
1 |
|
  | daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
   | dacă .X. datorează tva şi impozit pe profit, în condiţiile în care contestatara nu aduce niciun fel de argumente menite să combată constatările organului de control |
|  |
3 |
|
  | declinare de competenta |
| |
52 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
1 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
4 |
|
   | eroare de inscriere a sumei in actul administrativ |
|  |
1 |
|
  | fara materii |
| |
2 |
|
   | inreruperea termenului de prescriptie |
|  |
1 |
|
  | instituire de masuri asiguratorii |
| |
2 |
|
   | intreruperea termenului de prescriptie |
|  |
2 |
|
  | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
2 |
|
   | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
|  |
5 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |