|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
1 |
|
   | deductibilitatea unor cheltuieli, in conditiile in care acestea nu au fost efectuate in scopul realizarii de venituri impozabile, iar societatea nu prezinta documente din care sa rezulte prestarea efectiva |
|  |
1 |
|
  | estimarea impozitului pe profit aferent facturilor lipsa |
| |
5 |
|
   | estimarea veniturilor impozabile |
|  |
2 |
|
  | estimarea veniturilor in baza preturilor practicate pe piata |
| |
1 |
|
   | impozit pe profit si tva si accesorii aferente, in conditiile in care societatea nu aduce nici un fel de motivatii in sustinerea contestatiei |
|  |
2 |
|
  | impozitarea veniturilor inregistrate in avans |
| |
1 |
|
   | impozitarea veniturilor realizate in contrapartida cu produse in natura |
|  |
1 |
|
  | incadrarea unor cheltuieli in categoria de reparatii sau investitii amortizabile |
| |
7 |
|
   | modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
|  |
46 |
|
  | modul de calcul al impozitului |
| |
2 |
|
   | modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
|  |
2 |
|
  | platitori de impozit pe profit ca urmare a neindeplinirii conditiilor pentru a fi microintreprindere |
| |
1 |
|
   | profitul impozabil se calculeazã ca diferentã între veniturile realizate din orice sursã si cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile si se adaugã cheltuielile nedeductibile |
|  |
2 |
|
  | venituri impozabile |
| |
1 |
|
   | : deductibilitatea cheltuielilor înscrise în facturi fiscale înregistrate de două ori în evidenţa contabilă precum şi asupra deductibilităţii cheltuielilor înregistrate în jurnale de cumpărări fără documente justificative |
|  |
172 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
5 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
361 |
|
 | Procedura |
| |
1 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
274 |
|
 | TVA |
| |
2 |
|
   | accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
|  |
1 |
|
  | accesorii calculate pentru necompensarea integrala a obligatiior bugetare din TVA de rambursat |
| |
4 |
|
   | accesorii calculate pentru TVA colectata, stabilita suplimentar prin raport de inspectie fiscala, in conditiile in care societatea inregistreaza TVA de recuperat |
|  |
51 |
|
  | accesorii TVA - mod de calcul |
| |
8 |
|
   | aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
|  |
1 |
|
  | aferenta operatiunilor de leasing |
| |
2 |
|
   | aferenta veniturilor realizate din valorificarea materialelor reciclabile |
|  |
1 |
|
  | ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
| |
2 |
|
   | ajustarea dreptului de deducere pentru taxa pe valoarea adaugata dedusa initial pentru stocul de bunuri existent la data deschiderii procedurii de insolventa pe considerentul ca, de la aceasta data, societatea trebuie sa aplice masurile de simplificare |
|  |
1 |
|
  | ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
2 |
|
|  |
1 |
|
  | anularea dreptului de deducerea a TVA in lipsa unui termen de drept eronat |
| |
1 |
|
   | aplicata avansurilor pana la data introducerii masurilor de simplificare |
|  |
10 |
|
  | calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
   | cauza supusa solutionarii este daca ANAF prin DGSC se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care aceasta suma nu a fost stabilita in sarcina societatii prin decizia de impunere contestata |
|  |
2 |
|
  | colectarea taxei pe valoarea adaugata aferenta productiei obtinute la cultura de grau in conditiile in care exista contradictii intre constatarile organelor de inspectie fiscala si temeiul de drept invocat de catre acestea |
| |
3 |
|
   | colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
|  |
1 |
|
  | colectarea TVA aferenta diferentei de venituri impozabile nefacturata |
| |
2 |
|
   | colectarea tva aferenta veniturilor neevidentiate |
|  |
2 |
|
  | colectarea TVA la momentul emiterii facturii |
| |
9 |
|
   | colectata pentru marfuri constatate lipsa in gestiune faptic dar existente scriptic in evidenta contabila a societatii  |
|  |
1 |
|
  | colectata pentru sume reprezentand avansuri de la clienti |
| |
2 |
|
   | constatari incomplete care necesita reverificare |
|  |
4 |
|
  | contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |