| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accesorii pentru o anumita perioada in conditiile in care poate fi asimilata unei cereri de compensare |
| |
2 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
1 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile stabilite prin deciziile de impunere contestate sunt legal datorate în condiţiile în care sunt consecinţa pierderii înlesnirii la plată, iar adresa prin care societăţii i s-a comunicat pierderea înlesnirilor a fost însuşită de aceasta prin necontestare |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează dobânzile de întârziere aferente debitului reprezentând taxă pe valoarea adăugată stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care organul fiscal nu a avut în vedere nota de compensare |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
3 |
|
| data platii obligatiei bugetare prin decontare bancara |
| |
2 |
|
| datorate pe perioada esalonarii |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere aferente tva - daca societatea datoreaza aceste sume, in conditiile in care pentru importul de bunuri exigibilitatea tva intervine la data inregistrarii declaratiei vaamale la biroul vamal |
| |
11 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| temeinicia calcularii de accesorii in conditiile in care in urma aplicarii procedurii de simulare organul fiscal stabileste un cuantum mai mic decat cel stabilit prin decizia de calcul accesorii contestata |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| accize aferente pierderilor ce dapasesc nota de consum |
| |
1 |
|
| aferente unor produse energetice conform incadrarii tarifare |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accize ca urmare a nerespectarii prevederilor legale referitoare la deplasarea produselor accizabile în regim suspensiv |
| |
2 |
|
| estimarea bazei de calcul pentru accize |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A201 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG571/03A201
LG571/03A153 | |
1 |
|
| exigibilitatea accizelor |
| |
1 |
|
| exigibilitatea accizelor aferente stocurilor de produse alcoolice existente in antrepozitele fiscale pentru care antrepozitarului i-au fost revocate autorizatiile de antrepozit fiscal |
| |
1 |
|
| exigibilitatea taxei pe valoarea adaugata aferenta accizelor suspendate de plata pentru bunurile importate deplasate intre un birou vamal de intrare in tara si un antrepozitul fiscal |
| |
71 |
|
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
153 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe profit |
| |
72 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
463 |
|
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |