| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca societatea datoreaza accesorii pentru o anumita perioada in conditiile in care poate fi asimilata unei cereri de compensare |
| |
2 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
1 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile stabilite prin deciziile de impunere contestate sunt legal datorate în condiţiile în care sunt consecinţa pierderii înlesnirii la plată, iar adresa prin care societăţii i s-a comunicat pierderea înlesnirilor a fost însuşită de aceasta prin necontestare |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează dobânzile de întârziere aferente debitului reprezentând taxă pe valoarea adăugată stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care organul fiscal nu a avut în vedere nota de compensare |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
3 |
|
| data platii obligatiei bugetare prin decontare bancara |
| |
2 |
|
| datorate pe perioada esalonarii |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere aferente tva - daca societatea datoreaza aceste sume, in conditiile in care pentru importul de bunuri exigibilitatea tva intervine la data inregistrarii declaratiei vaamale la biroul vamal |
| |
11 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| temeinicia calcularii de accesorii in conditiile in care in urma aplicarii procedurii de simulare organul fiscal stabileste un cuantum mai mic decat cel stabilit prin decizia de calcul accesorii contestata |
| |
8 |
|
| |
71 |
|
| Alte Categorii |
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
153 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
90 |
|
| |
72 |
|
| Impozit pe venit |
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
463 |
|
| Procedura |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| TVA |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
28 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
| |
1 |
|
| aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG86/06A223 | |
1 |
|
| daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la |
| |
2 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
| dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte |
| |