| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
1 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile stabilite prin deciziile de impunere contestate sunt legal datorate în condiţiile în care sunt consecinţa pierderii înlesnirii la plată, iar adresa prin care societăţii i s-a comunicat pierderea înlesnirilor a fost însuşită de aceasta prin necontestare |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează dobânzile de întârziere aferente debitului reprezentând taxă pe valoarea adăugată stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care organul fiscal nu a avut în vedere nota de compensare |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
3 |
|
| data platii obligatiei bugetare prin decontare bancara |
| |
2 |
|
| datorate pe perioada esalonarii |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere aferente tva - daca societatea datoreaza aceste sume, in conditiile in care pentru importul de bunuri exigibilitatea tva intervine la data inregistrarii declaratiei vaamale la biroul vamal |
| |
11 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| temeinicia calcularii de accesorii in conditiile in care in urma aplicarii procedurii de simulare organul fiscal stabileste un cuantum mai mic decat cel stabilit prin decizia de calcul accesorii contestata |
| |
8 |
|
| Accize |
| |
71 |
|
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
153 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe profit |
| |
72 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
463 |
|
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |