| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
3 |
|
| data platii obligatiei bugetare prin decontare bancara |
| |
2 |
|
| datorate pe perioada esalonarii |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere aferente tva - daca societatea datoreaza aceste sume, in conditiile in care pentru importul de bunuri exigibilitatea tva intervine la data inregistrarii declaratiei vaamale la biroul vamal |
| |
11 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| temeinicia calcularii de accesorii in conditiile in care in urma aplicarii procedurii de simulare organul fiscal stabileste un cuantum mai mic decat cel stabilit prin decizia de calcul accesorii contestata |
| |
8 |
|
| Accize |
| |
71 |
|
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
153 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe profit |
| |
72 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
463 |
|
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
116 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
13 |
|
| Alte Categorii |
| |
42 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
12 |
|
| |
372 |
|
| Impozit pe profit |
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
9 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
2 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala si a Deciziei de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestate |
| |
6 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile costurilor globale sunt deductibile fiscal în condiţiile în care contestatoarea nu justifică cu documente necesitatea prestării serviciilor şi nu face dovada că acestea au fost efectiv prestate şi că au fost efectuate în scopul realizării venituril |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile cu prestări servicii sunt deductibile la calculul impozitul pe profit |
| |
3 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |